Ak chcete pomocou vianočných predmetov e-mailov zvýšiť angažovanosť počas sviatkov, zamerajte sa na:

  • slávnostný jazyk a emotikony

  • personalizáciu

  • vytvorenie naliehavosti

  • ponuku exkluzivity

  • zdôraznenie úspor

Používajte čísla pre zoznamy a vyvolávajte zvedavosť vo vianočných predmetoch e-mailov. Rozprávanie príbehov, sociálne dôkazy a propagačné akcie môžu tieto predmety zvýrazniť.

Príklady:
"🎄 Rozbaľte si predčasné vianočné prekvapenie!",
"John, váš exkluzívny vianočný darček vo vnútri!",
"Vianočný výpredaj so 45% zľavou dnes končí - konajte rýchlo!"

Tip: Zvýraznite naliehavosť frázami ako "Posledná šanca", aby ste povzbudili k okamžitej akcii.

Výsledky používania vianočných predmetov e-mailov sa môžu líšiť v závislosti od správania publika a trhových podmienok.