Tarif PREMIUM ponúka radu funkcií, ktoré si môžete vyskúšať počas skúšobného obdobia zadarmo.
Funkcie tarifu PREMIUM
Tarif Premium ponúka nielen základné funkcie ako vystavovanie faktúr a ich odosielanie e-mailom, ale aj ďalšie užitočné funkcionality, ktoré vám uľahčia fakturovanie!
Ukladanie vystavených faktúr
S tarifom PREMIUM máte možnosť disponovať vašimi vystavenými faktúrami aj potom, čo ich vystavíte. Na rozdiel od tarifu MINI, kde je stiahnutie faktúry možné len okamžite po vystavení, s tarifom PREMIUM sa faktúry ukladajú do sekcie Vystavené faktúry a s faktúrami je možné kedykoľvek manipulovať.
Úprava vystavených faktúr
Našli ste vo vystavenej faktúre chybu alebo ju potrebujete upraviť? Nemusíte sa obávať! S tarifom PREMIUM nie je nutné vytvárať faktúru znova, ale stačí ju v sekci Vystavené faktúry jednoducho upraviť.
Zobrazenie stavu faktúr a nastavenie stĺpcov
Používatelia tarifu PREMIUM môžu vo Vystavených faktúrach zobrazovať faktúry podľa rôznych kritérií ako je dátum vystavenia, odberateľ, dátum zdaniteľného plnenia a ďalšie. Tiež je možné označiť stav faktúry, teda to, či je faktúra zaplatená, nezaplatená alebo po splatnosti. Navyše môžete klientovi odoslať vďačný e-mail po zaplatení faktúry alebo upomienku, ak už uplynul dátum splatnosti faktúry. Tieto e-maily môžete prednastaviť v sekci Šablóny e-mailov.
Kopírovanie faktúr
Ak opakovane vystavujete faktúry so rovnakými údajmi, s tarifom PREMIUM môžete faktúru jednoducho duplikovať jedným kliknutím.
Hromadné akcie
Faktúry je možné hromadne stiahnuť, označovať ich stav alebo ich odstrániť. Dokumenty môžete sťahovať vo formátoch PDF, ISDOC, XML alebo XLSX.
💡Máte Tarif Mini a chcete prejsť na tarif Premium a využívať všetky jeho funkcie? Upgradujte svoj tarif za zvýhodnenú cenu! Ako vykonať zmenu tarifu z Mini na Premium nájdete