Na FakturaOnline.sk nájdete aj rýchle odpovede na často kladené otázky.
1. Ako si môžem predĺžiť predplatné FakturaOnline.sk?
Predplatné si môžete predĺžiť nasledujúcimi spôsobmi:
- Platba kreditnou kartou
Na stránke objednávky predplatného stačí pred odoslaním vybrať preferovanú tarifu (napr. Tarif PREMIUM) a zvoliť možnosť "Platba kreditnou kartou". Potom budete presmerovaní na online platobnú bránu. Po vykonaní platby sa predplatné automaticky obnoví. - Platba bankovým prevodom
Na stránke objednávky predplatného si jednoducho vyberte preferovanú tarifu (napr. Tarif PREMIUM) a pred odoslaním vyberte možnosť "Bankový prevod". Bude vám vygenerovaná zálohová faktúra. Po úspešnej platbe sa vaše predplatné automaticky obnoví.
2. Zaplatil/a som predplatné a tarif nie je aktívny
Najčastejšou príčinou chyby pri aktivácii tarifu je nesprávne uvedený variabilný symbol, kvôli ktorému sa platba automaticky nesparuje s účtom. Prvým krokom je overenie, či bola platba skutočne uskutočnená a či bol uvedený správny variabilný symbol. Ak klient zistí, že zaplatil so zlým bankovým variabilným symbolom alebo aj napriek stiahnutiu platby nebol tarif aktivovaný, najrýchlejší spôsob je napísať na [email protected], platba bude dohľadaná manuálne, sparovaná s profilom klienta a účet bude ihneď aktívny.
3. Potrebujem na faktúru za predplatné zadať svoje fakturačné údaje
Ak potrebujete faktúru s vlastnými fakturačnými údajmi, napíšte nám prosím svoje údaje na email [email protected] a my vám faktúru radi upravíme.
4. Potrebujem vystaviť faktúru s vlastnými sadzbami DPH. Ako na to?
Postačí z ponuky vybrať Vlastnú sadzbu a zadať výšku DPH podľa vlastných požiadaviek.
5. Poskytujete údaje uložené vo formulári tretím stranám?
Údaje, ktoré zadávate do formulára pri vytváraní faktúry, sa nikde neukladajú a informácie o používaní služby FakturaOnline.cz nikomu neposkytujeme.
6. Existuje riziko zneužitia údajov z vytváranej faktúry?
Neexistuje žiadne riziko zneužitia osobných alebo firemných údajov vrátane akýchkoľvek iných informácií z faktúry. Spojenie medzi vaším počítačom a portálom FakturaOnline.cz je zabezpečené pomocou šifrovaného protokolu HTTPS a údaje, ktoré zadávate do formulára pri vytváraní faktúry, sa na našej strane nikde neukladajú.
7. Čo je to IBAN a SWIFT a na čo sa používajú?
IBAN (International Bank Account Number) je medzinárodné číslo bankového účtu. SWIFT kód (niekedy označovaný aj ako BIC) jednoznačne identifikuje banku v medzinárodnom platobnom styku. Oba tieto kódy sa používajú najmä pri platbách do a zo zahraničia.
8. Chcel by som faktúru v inom jazyku alebo inej mene. Je to možné?
Jazyk a menu faktúry môžete vybrať z širokej ponuky v sekcii Nastavenie priamo pri vystavovaní novej faktúry.
9. Zabudol som heslo, ako mám postupovať?
O obnovenie zabudnutého hesla môžete požiadať na stránke Obnovenie zabudnutého hesla. Tu stačí do formulára vyplniť e-mail svojho účtu a my vám okamžite zašleme pokyny.
10. Prečo mi na faktúre zobrazuje Plátca DPH, i keď plátcom nie som?
Informácia Plátca DPH sa zobrazuje, ak máte ako druh faktúry zvolenú Faktúru s DPH. Uistite sa prosím, či máte ako druh faktúry zvolenú Faktúru bez DPH.