Na FakturaOnline.sk nájdete aj rýchle odpovede na často kladené otázky.

1. Ako si môžem predĺžiť predplatné FakturaOnline.sk?

Predplatné si môžete predĺžiť nasledujúcimi spôsobmi:

  • Platba kreditnou kartou
    Na stránke objednávky predplatného stačí pred odoslaním vybrať preferovanú tarifu (napr. Tarif PREMIUM) a zvoliť možnosť "Platba kreditnou kartou". Potom budete presmerovaní na online platobnú bránu. Po vykonaní platby sa predplatné automaticky obnoví.
  • Platba bankovým prevodom
    Na stránke objednávky predplatného si jednoducho vyberte preferovanú tarifu (napr. Tarif PREMIUM) a pred odoslaním vyberte možnosť "Bankový prevod". Bude vám vygenerovaná zálohová faktúra. Po úspešnej platbe sa vaše predplatné automaticky obnoví.

Platba tarify kartou/prevodom

2. Zaplatil/a som predplatné a tarif nie je aktívny

Najčastejšou príčinou chyby pri aktivácii tarifu je nesprávne uvedený variabilný symbol, kvôli ktorému sa platba automaticky nesparuje s účtom. Prvým krokom je overenie, či bola platba skutočne uskutočnená a či bol uvedený správny variabilný symbol. Ak klient zistí, že zaplatil so zlým bankovým variabilným symbolom alebo aj napriek stiahnutiu platby nebol tarif aktivovaný, najrýchlejší spôsob je napísať na [email protected], platba bude dohľadaná manuálne, sparovaná s profilom klienta a účet bude ihneď aktívny.

3. Potrebujem na faktúru za predplatné zadať svoje fakturačné údaje

Ak potrebujete faktúru s vlastnými fakturačnými údajmi, napíšte nám prosím svoje údaje na email [email protected] a my vám faktúru radi upravíme.

4. Potrebujem vystaviť faktúru s vlastnými sadzbami DPH. Ako na to?

Postačí z ponuky vybrať Vlastnú sadzbu a zadať výšku DPH podľa vlastných požiadaviek.

Vlastná sadzba DPH

5. Poskytujete údaje uložené vo formulári tretím stranám?

Údaje, ktoré zadávate do formulára pri vytváraní faktúry, sa nikde neukladajú a informácie o používaní služby FakturaOnline.cz nikomu neposkytujeme.

6. Existuje riziko zneužitia údajov z vytváranej faktúry?

Neexistuje žiadne riziko zneužitia osobných alebo firemných údajov vrátane akýchkoľvek iných informácií z faktúry. Spojenie medzi vaším počítačom a portálom FakturaOnline.cz je zabezpečené pomocou šifrovaného protokolu HTTPS a údaje, ktoré zadávate do formulára pri vytváraní faktúry, sa na našej strane nikde neukladajú.

7. Čo je to IBAN a SWIFT a na čo sa používajú?

IBAN (International Bank Account Number) je medzinárodné číslo bankového účtu. SWIFT kód (niekedy označovaný aj ako BIC) jednoznačne identifikuje banku v medzinárodnom platobnom styku. Oba tieto kódy sa používajú najmä pri platbách do a zo zahraničia.

8. Chcel by som faktúru v inom jazyku alebo inej mene. Je to možné?

Jazyk a menu faktúry môžete vybrať z širokej ponuky v sekcii Nastavenie priamo pri vystavovaní novej faktúry.

Fakúra v inej mene alebo jazyku

9. Zabudol som heslo, ako mám postupovať?

O obnovenie zabudnutého hesla môžete požiadať na stránke Obnovenie zabudnutého hesla. Tu stačí do formulára vyplniť e-mail svojho účtu a my vám okamžite zašleme pokyny.

10. Prečo mi na faktúre zobrazuje Plátca DPH, i keď plátcom nie som?

Informácia Plátca DPH sa zobrazuje, ak máte ako druh faktúry zvolenú Faktúru s DPH. Uistite sa prosím, či máte ako druh faktúry zvolenú Faktúru bez DPH.

Fakúra bez DPH