Na začiatku nového roka, každý podnikateľ by sa mal sústrediť na obchodné predsavzatia:

  • zvýšenie finančnej gramotnosti,

  • posilnenie digitálnej prítomnosti,

  • investície do osobného rozvoja,

  • zlepšenie zákazníckej skúsenosti,

  • rozšírenie úsilia o nadväzovanie kontaktov,

  • zavedenie udržateľných postupov,

  • spresnenie obchodných cieľov a kľúčových ukazovateľov výkonnosti,

  • zefektívnenie prevádzky,

  • posilnenie rozvoja tímu a

  • zachovanie agilnosti a prispôsobivosti.

Novoročné obchodné predsavzatia pre podnikateľov sú efektívnym spôsobom, ako dosiahnuť zlepšenie efektívnosti, udržateľnosti a rastu podnikania.

Príklad: Investícia do kurzu digitálneho marketingu môže výrazne zvýšiť viditeľnosť na internete a angažovanosť zákazníkov.

Tip: Pravidelná kontrola finančných výkazov môže zabrániť problémom s peňažnými tokmi.

Pri plánovaní novoročných obchodných predsavzatí pre podnikateľov treba brať do úvahy, že ich relevantnosť a dopad sa môžu líšiť podľa odvetvia, trhových podmienok a špecifických podnikateľských situácií.