Na FakturaOnline.sk nájdete aj rýchle odpovede na často kladené otázky.
1. Ako si môžem predĺžiť predplatné FakturaOnline.sk?
Predplatné si môžete predĺžiť nasledujúcimi spôsobmi:
Platba kreditnou kartou
Na stránke objednávky predplatného stačí pred odoslaním vybrať preferovanú tarifu (napr. Tarif PREMIUM) a zvoliť možnosť "Platba kreditnou kartou". Potom budete presmerovaní na online platobnú bránu. Po vykonaní platby sa predplatné automaticky obnoví.Platba bankovým prevodom
Na stránke objednávky predplatného si jednoducho vyberte preferovanú tarifu (napr. Tarif PREMIUM) a pred odoslaním vyberte možnosť "Bankový prevod". Bude vám vygenerovaná zálohová faktúra. Po úspešnej platbe sa vaše predplatné automaticky obnoví.
2. Zaplatil/a som predplatné a tarif nie je aktívny
Najčastejšou príčinou chyby pri aktivácii tarifu je nesprávne uvedený variabilný symbol, kvôli ktorému sa platba automaticky nesparuje s účtom. Prvým krokom je overenie, či bola platba skutočne uskutočnená a či bol uvedený správny variabilný symbol. Ak klient zistí, že zaplatil so zlým bankovým variabilným symbolom alebo aj napriek stiahnutiu platby nebol tarif aktivovaný, najrýchlejší spôsob je napísať na [email protected], platba bude dohľadaná manuálne, sparovaná s profilom klienta a účet bude ihneď aktívny.
3. Potrebujem na faktúru za predplatné zadať svoje fakturačné údaje
Ak potrebujete faktúru s vlastnými fakturačnými údajmi, napíšte nám prosím svoje údaje na email [email protected] a my vám faktúru radi upravíme.
4. Potrebujem vystaviť faktúru s vlastnými sadzbami DPH. Ako na to?
Postačí z ponuky vybrať Vlastnú sadzbu a zadať výšku DPH podľa vlastných požiadaviek.
5. Poskytujete údaje uložené vo formulári tretím stranám?
Údaje, ktoré zadávate do formulára pri vytváraní faktúry, sa nikde neukladajú a informácie o používaní služby FakturaOnline.cz nikomu neposkytujeme.
6. Existuje riziko zneužitia údajov z vytváranej faktúry?
Neexistuje žiadne riziko zneužitia osobných alebo firemných údajov vrátane akýchkoľvek iných informácií z faktúry. Spojenie medzi vaším počítačom a portálom FakturaOnline.cz je zabezpečené pomocou šifrovaného protokolu HTTPS a údaje, ktoré zadávate do formulára pri vytváraní faktúry, sa na našej strane nikde neukladajú.
7. Čo je to IBAN a SWIFT a na čo sa používajú?
IBAN (International Bank Account Number) je medzinárodné číslo bankového účtu. SWIFT kód (niekedy označovaný aj ako BIC) jednoznačne identifikuje banku v medzinárodnom platobnom styku. Oba tieto kódy sa používajú najmä pri platbách do a zo zahraničia.
8. Chcel by som faktúru v inom jazyku alebo inej mene. Je to možné?
Jazyk a menu faktúry môžete vybrať z širokej ponuky v sekcii Nastavenie priamo pri vystavovaní novej faktúry.
9. Zabudol som heslo, ako mám postupovať?
O obnovenie zabudnutého hesla môžete požiadať na stránke Obnovenie zabudnutého hesla. Tu stačí do formulára vyplniť e-mail svojho účtu a my vám okamžite zašleme pokyny.
10. Prečo mi na faktúre zobrazuje Plátca DPH, i keď plátcom nie som?
Informácia Plátca DPH sa zobrazuje, ak máte ako druh faktúry zvolenú Faktúru s DPH. Uistite sa prosím, či máte ako druh faktúry zvolenú Faktúru bez DPH.